Her hafta olduğu gibi bu hafta da gözlemlemiş olduğum ve çoğu şirket sahiplerinin gözünden kaçırdığı bir noktaya değinmek istiyorum. Biliyorsunuz ki geçtiğimiz son 5 yıl içerisinde dijital pazarlama oldukça gelişti ve artık her firmanın kendisine ait bir sosyal medya hesabı bulunmakta. Fakat hesabı yöneten kişi veya kişiler sosyal medya hesaplarını yönetirken yapılması gereken en önemli kısmı atlıyorlar. Bu da sponsorlu reklamlardır.
Her işletme birbirinden farklıdır. Bu nedenle Facebook ve Instagram, işletmenizin kendine özgü hedef kitlesine ulaşmasına yardımcı olarak size birçok kolaylığı sunmaktadır. Facebook ve Instagram reklam formatları ve sayfaları, dikkat çekmek ve eylemde bulunmaya teşvik etmek için tasarlanmıştır. Esnek kreatifler sunan ve farklı cihazlarda çalışan bu formatlar, tasarımları gereği hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olur. Bu reklamlar sayesinde firmalar, amacına yönelik olan reklam çeşidini kullanarak firmasını veya kampanyasını tanıtabilir ve destekleyebilmektedir. Herhangi bir markanın doğru hedef kitleye ulaşabilmesi için bu konuda uzman ekiplerden yardım almalı ve bu yolda profesyonel bir şekilde ilerlemelidir.