İnşaat Sektöründe Dijital Pazarlama Neden Önemlidir?


  • Oluşturulma Tarihi : 11.04.2022 07:22
  • Güncelleme Tarihi :
İnşaat Sektöründe Dijital Pazarlama Neden Önemlidir? yazının resmi

Eskiden, herhangi bir inşaat sektörü çalışmaları için gazetelere ilanlar verilirdi. Günümüzde artık bu ilanların pek bir etkisi bulunmamaktadır. Çünkü gazeteye bir inşaat sektörü için duyuru verdiğiniz zaman, o ilanı kimlerin okuyup okumadığı, kaç kişinin reklamınızı görmüş olup olmadığı veya doğru hedef kitleye ulaşıp ulaşmadığı gibi soruların cevaplarını almamız olası görülmemektedir. Bu da dijital pazarlamanın neden bu kadar önemli bulunduğunu gösteriyor.

Dijital dünyaya olan ilgi gün geçtikçe artmakta ve kurumsal işletmeler de istedikleri hedef kitleye daha kolay ulaşabilmektedir. Kat karşılığı alırken bile mülk sahipleri firmanın sosyal medyada kurumsal itibar yönetimi olup olmadığına bile bakmaktadır. Sosyal medya platformlarını aktif ve doğru bir biçimde kullanmak, şahsi marka olmanızı, yurt dışı dahil olmak üzere tanınırlığınızın artmasını ve doğru hedef kitleyi bulup reklamlar vererek geniş kitlelere ulaşmanızı ve bu sayede başarıya ulaşmanızı sağlar. Ayrıca sosyal medya platformlarında yapılan reklam çalışmalarını tüm veri istatistikleriyle beraber takip edebilir, bütçenizi test altında tutabilir, gerektiğinde küçük iyileştirmeler ile reklam başarınızı yükseltebilirsiniz. Bu noktalar doğrultusunda sosyal medyada tertipli ilerlemeniz sizi başarıya ulaştıracaktır.

Her hafta olduğu gibi bu hafta da bana içerik ve istatistik verileri konusunda yardımcı olan Burcu Karadaş’a teşekkürlerimi iletiyorum.

İnşaat Sektöründe Dijital Pazarlama Neden Önemlidir?
Ozancan Yıldırım
Yazarımız Kim ?

Ozancan Yıldırım