Son Teknolojik Gelişmelerde Üniversite Eksikliği


  • Oluşturulma Tarihi : 09.05.2022 05:26
  • Güncelleme Tarihi :
Son Teknolojik Gelişmelerde Üniversite Eksikliği yazının resmi

Geçtiğimiz günlerde şunu fark ettim, birçok üniversitede ki dijital pazarlama, halkla ilişkiler, reklamcılık gibi iletişim fakültelerinde yer alan bölümlerde ( hepsini kastetmiyorum ) yeni hayatımıza katılan teknolojik programların eğitimi mevcut değil. Örneğin; Facebook, İnstagram, Youtube, Linkedin gibi büyük sosyal medya platformları devamlı kendini güncellerken, eğitim sistemi maalesef kendini güncellemiyor. Bilgiye erişimin kolaylaştığı ve hızlandığı bu günlerde bilimsel ve teknolojik gelişmelerin takibi ve çağın gerisinde kalmamak çok önemli. Bu çağda iletişimci olan bir bireyin sosyal medya platformlarına hakim olması gerekiyor. Çünkü çoğu işimiz artık bu platformlar üzerinden ilerlemekte.

Sosyal medya platformlarının eğitimi verilmediği sürece mezun olan öğrencilerin iş bulması zorlaşmakta ve öğrencileri ücretli uzmanlık eğitimlerine yöneltmektedir. 2 veya 4 sene eğitim gören bir öğrencinin bu alanda sıfır bilgi ile mezun olması büyük eksiklik oluyor. Bu yüzden bir an önce eğitim sistemine teknolojik platformların da girmesi gerekmekte ve iş verenlerin de yeni mezunlara bu konuda destek sağlaması gerekmekte diye düşünüyorum.

Son Teknolojik Gelişmelerde Üniversite Eksikliği
Ozancan Yıldırım
Yazarımız Kim ?

Ozancan Yıldırım