Feke ilçesine bağlı Oruçlu Mahallesi'nde7 Temmuz'da bir büyükbaş hayvanın ani ölümü sonra hayvandan numune alınarak Adana Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne gönderildi. Yapılan çalışmada hayvanda şarbon hastalığı olduğu tespit edildi. Bunun üzerine Feke İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tüm hayvanları karantina altına alarak aşılama çalışması başlattı. Köye hayvan giriş çıkışları da yasaklandı.
Feke İlçe Tarım Müdürlüğüne bağlı veteriner hekimler tarafından ilk etapta hayvanlara1 bin doz aşılama yapıldığı öğrenildi.