Ankara'da yedikleri yemek sonrası rahatsızlanarak hastaneye kaldırılan işçi sayısı54’e yükseldi.
Sincan ilçesinde yer alan bir inşaatta, iddialara göre,20 işçi bir yemek firmasından yedikleri yemek sonrası rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.
Gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvuran işçi sayısının54’e yükseldiği öğrenildi.Çevre hastanelere kaldırılan54 kişiden 8’i taburcu edilirken,42’sinin tedavisine acil servislerde devam edildiği öğrenildi.
4 işçinin tedavilerine ise yoğun bakımda devam edildiği belirtildi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
4 şüpheli gözaltına alındı
Soruşturma kapsamında aralarında yemek firması sahibinin de bulunduğu 4 şüpheli gözaltına alındı.
Öte yandan, çeşitli hastanelerde tedavi gören53 kişiden 50'sinin taburcu edildiği, kimsenin hayati tehlikesinin bulunmadığı, kalan hastaların ise tedbir amaçlı gözlem altında tutulduğu öğrenildi.
Vatandaşların bir yemek firmasından temin edilen tavuk döner menüsünü tükettikleri ve bulguların gıda zehirlenmesiyle uyumlu olduğu tespit edilirken, ilgili firmadan örnekler alındığı ve incelemelerin devam ettiği bildirildi.