- 27.06.2026 15:51
Türkiye 1 Temmuz’da depozito dönemine geçiyor
Sıfır Atık Hareketi kapsamında hayata geçirilen ve 1 Temmuz itibarıyla Türkiye genelinde zorunlu olarak başlayacak "Depozitosu Olan Ambalajlar" (DOA) uygulaması için geri sayım başladı. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığına bağlı Türkiye Çevre Ajansı (TÜÇA) tarafından yürütülen projede, ambalajlı su ve içecek üreticileri hazırlıklarında son aşamaya geldi