ASAYIŞ

Sakarya'da kuryeli uyuşturucu operasyonu: Motosikletli zehir taciri ve alıcı kardeşler yakalandı

İstanbul'dan Sakarya'ya motosikletle uyuşturucu getiren F.G. ile otoyol gişelerinde teslimat yapacağı iki kardeş, narkotik ekiplerinin takibiyle yakalandı. Operasyonda 1 kilo metamfetamin ve 21 bin TL ele geçirildi.

Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde uyuşturucu ticaretiyle mücadele çalışmalarını sürdüren İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, büyük bir sevkiyatı Kuzey Marmara Otoyolu'nda önledi. 33 yaşındaki F.G.'nin İstanbul'dan motosikletle kente uyuşturucu madde getireceği istihbaratı üzerine harekete geçen ekipler, şüpheliyi teknik ve fiziki takibe aldı. Kuzey Marmara Otoyolu Adapazarı gişelerinde önlem alarak operasyon için düğmeye basan narkotik polisi, motosikletli kurye F.G. ile Sakarya'da uyuşturucuyu teslim alacağı belirlenen iki kardeşi suçüstü yakalayarak gözaltına aldı. Şüphelilerin üzerlerinde ve araçlarında yapılan aramalarda kilo metamfetamin ile uyuşturucu ticaretinden elde edildiği değerlendirilen 21 bin lira nakit para ele geçirildi.

3 ŞÜPHELİ HAKKINDA ADLİ İŞLEM BAŞLATILDI

Yakalanan F.G.'nin uyuşturucuyu teslim edeceği belirlenen G.U. (34) ve M.O.U. (33) isimli kardeşler de operasyon kapsamında gözaltına alındı. Şüphelilerin motosikletinde ve adreslerinde yapılan aramalarda;0 parça halinde toplam kilo metamfetamin ile uyuşturucu ticaretinden elde edildiği değerlendirilen 21 bin lira nakit para ele geçirildi. Gözaltına alınan 3 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı.