AUZEF bahar dönemi kayıt yenileme nasıl yapılır? AUZEF kayıt yenileme ücreti 2025

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi (AUZEF) öğrencileri, bahar dönemi için kayıt yenileme ve ders ekle-sil işlemleri hakkında araştırma yapmaya koyuldu. AUZEF kayıt yenileme ücreti, AUZEF kayıt yenileme işlemi nasıl yapılır?


  • Oluşturulma Tarihi : 17.02.2025 15:49
  • Güncelleme Tarihi : 17.02.2025 15:49
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
AUZEF bahar dönemi kayıt yenileme nasıl yapılır? AUZEF kayıt yenileme ücreti 2025

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi’nin (AUZEF)  yayımlamış olduğu kılavuz kapsamında, 2024-2025 eğitim-öğretim yılı bahar dönemine ilişkin akademik takvim açıklandı. Buna göre, 17 Şubat’ta başlayan kayıt yenileme işlemleri, akıllara çeşitli soru işaretlerini getirdi. AUZEF öğrencileri kayıt yenileme işlemlerine yönelik araştırmalar yapmaya koyuldu. Peki AUZEF kayıt yenileme nasıl yapılır, AUZEF kayıt yenileme ücreti ne kadar? İşte detaylar…

AUZEF 2025 KAYIT YENİLEME TARİHLERİ

AUZEF’in resmi kayıt yenileme kılavuzu öğrencilerle paylaşıldı ve kayıt yenileme sürecine ilişkin detaylar netlik kazandı. Buna göre, öğrenciler 17 Şubat 2025 - 2 Mart 2025 tarihleri arasında kayıt yenileme işlemlerini yapabilecekler.

KAYIT YENİLEME VE EKLE-SİL TAKVİMİ

Kayıt Yenileme İşlemleri: 17.02.2025 - 02.03.2025

Ders Ekle-Sil Tarihleri: 03.03.2025 - 07.03.2025

Üstten Ders Alma Tarihleri: 03.03.2025 - 07.03.2025

AUZEF EKLE-SİL NASIL YAPILIR?

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi (AUZEF) 2024-2025 bahar dönemi kayıt yenileme süreci devam ediyor. Kayıt yenileme işlemlerini tamamlayan öğrenciler için ders seçme ve ekle-sil tarihleri de netleşti. Peki AUZEF ekle-sil nasıl yapılır?

Ödeme işlemleri 17 Şubat - 2 Mart 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilecek.

Ders seçme işlemleri ise 24 Şubat - 2 Mart 2025 tarihleri arasında fakülte tarafından otomatik olarak yapılacak.

2016 ve öncesinde kayıtlı öğrencilerin ders seçimleri ödeme tamamlandıktan sonra 3 iş günü içinde, 2017 ve sonrasında kayıtlı öğrencilerin dersleri ise aynı gün fakülte tarafından belirlenecek.

Sistemde "Kayıt Yenilemedi" olarak görünen öğrencilerin statüsü, dersler fakülte tarafından seçildikten sonra "Devamlı Öğrenci" olarak güncellenecek.

Öğrenciler, seçilen derslerini AKSİS > Öğrenim Bilgileri > Ders Alma Listesi sekmesi üzerinden kontrol edebilecekler.

Ders Ekle-Sil İşlemleri

3 Mart - 7 Mart 2025 tarihleri arasında öğrenciler kendi ders ekleme ve silme işlemlerini gerçekleştirebilecek.

Belirtilen tarihler dışında ders ekleme veya silme işlemi yapılamayacak.

Fakülte tarafından belirlenen derslerde DD ve DC notlu dersler yer almamaktadır. Bu dersleri almak isteyen öğrenciler, kılavuzda belirtilen adımları takip ederek seçim yapabilirler.

DD ve DC notuyla alınan dersler, dönem sonunda öğrencinin aldığı en güncel harf notuna göre değerlendirilecektir.

Üstten Ders Alma İmkanı

Üst dönemlerden ders almak isteyen öğrenciler, 3 Mart - 7 Mart 2025 tarihleri arasında seçimlerini kendileri yapabilecekler.

Üstten ders alma koşulları fakülte tarafından yayımlanan kılavuzda detaylı şekilde açıklanmaktadır.

Öğrenciler, kayıt yenileme ve ders seçme sürecine ilişkin detaylı bilgilere AUZEF’in resmi web sitesi üzerinden ulaşabilirler.

AUZEF KAYIT YENİLEME ÜCRETİ 2025

AUZEF kayıt yenileme işlemi için ekstra bir ücret ödemeniz gerekmemekle birlikte, okuduğunuz bölümün harç ücretini yatırmanız kayıt yenilemek için yeterli olacaktır. Okuduğunuz bölümün 2025 yılı için harç ücretini ise AUZEF’in resmi internet sitesi üzerinden öğrenebilirsiniz.

AUZEF KAYIT YENİLEME ADIMLARI

1. Adım: Referans Numarası ile Ödeme Yapma

Kayıt yenileme işlemi için referans numaranız ile dönem ücretini ödemeniz gerekmektedir.

Referans numaranızı almak için AKSİS otomasyon sistemine kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yapınız.

2. Adım: Referans Numarasını Öğrenme ve Ödeme İşlemi

Sisteme giriş yaptıktan sonra “Harç Bilgileri” sekmesine tıklayarak referans numaranıza ulaşabilirsiniz.

Ödeme işlemini iki şekilde gerçekleştirebilirsiniz:

Halkbank şubeleri ve ATM’leri aracılığıyla referans numaranızı kullanarak ödeme yapabilirsiniz.

AKSİS sistemi üzerinden online ödeme gerçekleştirebilirsiniz. Bunun için “Ödeme Yap” butonuna tıklayarak işlemi tamamlayabilirsiniz.

Referans numaranız olmadan Halkbank şube ve ATM’lerinden ödeme yapamazsınız.

ATM veya şube üzerinden ödeme yaparken referans numaranızın doğru olduğundan emin olunuz.

Yanlış referans numarasına ödeme yapılması veya ödemelerin gecikmesinden doğacak sorumluluk öğrenciye aittir.

3. Adım: Online Ödeme İşlemi

AKSİS sisteminde ödeme ekranı açıldığında, ilgili alanları doldurarak online ödeme işlemini tamamlayabilirsiniz.

Ödeme yaptıktan sonra banka hesap hareketlerinizi kontrol ederek birden fazla ödeme yapmamaya dikkat ediniz.

HABER MERKEZİ

Yazarımız Kim ?

HABER MERKEZİ