MUĞLA (AA) - Muğla'nın Datça ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerini ihlal eden2 kişiye0 bin 800 lira ceza kesildi.
İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, kısıtlama nedeniyle ilçede bulunan işletme, araç ve sahillerde Kovid-19 denetimi yaptı.
Denetimlerde tedbirlere uymayan2 kişiye0 bin 800 lira ceza verildi.
Ekipler, denetimlerde maske, sosyal mesafe ve hijyen kurallarına uyulması konusunda uyarıda bulundu.