GENEL

Gelinim Mutfakta puan durumu: 19 Nisan Gelinim Mutfakta bugün kim 1. oldu? Gelinim Mutfakta kim çeyrek altını kazandı? Gelinim Mutfakta kim elendi?

Bu haftanın yarışmasında gelinler ve kayınvalideler arasındaki mücadele oldukça kızıştı. Günün birincisi belirlenirken, çeyrek altın ödülü de sahibini buldu. Ancak asıl heyecan, haftanın en yüksek başarısını gösteren yarışmacının 10 altın bileziği kazanacağı haberiydi. Peki, 19 Nisan'da Gelinim Mutfakta kim birinci oldu? Kim elendi? İşte detaylar...

Gelinim Mutfakta programında heyecan hız kesmeden devam ediyor. Gelinlerin hazırladığı yemekleri kayınvalidelerin beğenisine sunup ödül kazananın belirlendiği yarışmada, heyecan dorukta. Altın bilezik sahibi gelin ve elenen yarışmacının kim olduğu merakla bekleniyor.9 Nisan Gelinim Mutfakta bugün kim. oldu? Gelinim Mutfakta kim çeyrek altını kazandı? Gelinim Mutfakta kim elendi? Detaylar haberimizde...

19 NİSAN GELİNİM MUTFAKTA ÇEYREK ALTINI KİM KAZANDI?

Gelinim Mutfakta yarışmasında bugünün en yüksek puanını alarak çeyrek altın kazanan gelin Yeşim oldu.

GELİNİM MUTFAKTA KİM ELENDİ9 NİSAN CUMA?

Bu hafta, Gelinim Mutfakta yarışmasında Aleyna'nın sağlık sorunları nedeniyle devam edememesi ve final gününde yeni bir yarışmacının programa katılması sebebiyle eleme yapılmadı.

GELİNİM MUTFAKTA9 NİSAN BİLEZİKLERİ KİM ALDI?

15 -9 Nisan haftasının finalinde bilezikleri kazanan gelinin kim olduğu merak ediliyor. Gelinim Mutfakta yarışmasında 5 gün boyunca en yüksek puan toplayarak0 bileziği kazanan gelin Yeşim oldu.

GELİNİM MUTFAKTA5-19 NİSAN PUAN DURUMU

Gelinim Mutfakta9 Nisan haftanın final günü puan durumu şu şekilde:

YEŞİM-8 - 76

DAMLA-3- 68

SEDA- 3 - 42

BURÇİN- 9