GENEL

Muğla'da çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü

null

MUĞLA (AA) - Muğla'nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangınında dönüm alan zarar gördü.

Sarıyer Mahallesi Dolaşma mevkisindeki ormanlık alanda başlayan yangına, Muğla Büyükşehir Belediyesi Seydikemer İtfaiye Grup Amirliği ekiplerince müdahale edildi.

Yaklaşık bir saatlik çalışmayla söndürülen yangında, dönüm orman alanı zarar gördü.

Tarlada kalan anızların yakılması sırasında yangın çıktığı ve daha sonra ormanlık alana sıçradığı ileri sürüldü.

Şüphelilerin tespitine yönelik çalışmalar sürüyor.