Orman Genel Müdürlüğü 105 personel alacak: OGM personel alımı başvuru şartları neler, nasıl yapılır?

Tarım ve Orman Bakanlığı'na bağlı Orman Genel Müdürlüğü, İHA pilotu ve teknik personel pozisyonları için 105 sözleşmeli personel alımı yapacağını duyurdu. Başvuru süreci ve detaylar belli oldu. Peki, OGM personel alımı başvuru şartları neler?


  • Oluşturulma Tarihi : 28.04.2025 10:44
  • Güncelleme Tarihi : 28.04.2025 10:44
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
Orman Genel Müdürlüğü 105 personel alacak: OGM personel alımı başvuru şartları neler, nasıl yapılır? haberinin görseli

Tarım ve Orman Bakanlığı'na bağlı Orman Genel Müdürlüğü (OGM), 2025 yılı personel alım ilanını Resmî Gazete üzerinden yayımladı. Açıklamaya göre, 30 İHA pilotu ve 75 İHA teknik personeli olmak üzere toplam 105 sözleşmeli personel istihdam edilecek. İlgili pozisyonlar için başvuru yapacak adaylar, tarih ve şartlar konusunda detayları araştırmaya başladı. Orman Genel Müdürlüğü personel alımı başladı mı, ne zaman başlayacak? OGM personel alımı başvuru şartları neler?

OGM 105 PERSONEL ALIMI BAŞVURULARI NE ZAMAN, NASIL YAPILIR?

Adaylar, 5 Mayıs ile 19 Mayıs tarihleri arasında e-Devlet sistemi üzerinden Orman Genel Müdürlüğü- Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım platformu aracılığıyla başvurularını gerçekleştirebilecek.

Başvurular yalnızca elektronik ortamdan yapılacak olup, 19 Mayıs günü saat 23.59'da başvuru süreci tamamlanacak. Şahsen, posta yoluyla ya da dilekçe gibi yöntemlerle yapılan başvurular geçersiz sayılacak.

OGM PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI

Adaylar, 2024 KPSSP3 veya KPSSP93 puan türlerinden aldıkları puanlara göre yapılacak sıralamayla psikomotor testine katılma hakkı elde edecek. Psikomotor testinde başarılı olan ve asil listede yer alan adaylar ise, aldıkları puanlar ve tercihleri dikkate alınarak yerleştirilecek.

Yazarımız Kim ?

HABER MERKEZİ