GÜNDEM

Başkan Arda’dan ‘DUR’ma çağrısı

Gaziemir Belediye Başkanı Halil Arda, İzmir’in Çernobil’i olarak bilinen nükleer atıkların temizlenmesi için 21 Mayıs Cuma günü başlayacağı “duran adam” eylemi için duyarlı tüm kesimlere katılım çağrısı yaptı

Başkan Halil Arda, sorunun çözümü için her hafta cuma günü saat1.00’de atıkların bulunduğu yerde0 dakikalık “durma” eylemi gerçekleştirecek. Nükleer atıkların temizlenmesi için daha önce yaptığı girişimlerden sonuç alamayınca yeni bir eylem başlatma kararı alan Başkan Arda, “Normal değerin 219 katı fazla radyasyon yayan radyoaktif atıklar4 yıldır toprağa, suya ve havaya karışarak tüm İzmir’in sağlığını tehdit ediyor” dedi. HABER MERKEZİ