İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, Van depreminin0. yılı dolayısıyla soysal medya hesabından mesaj yayınladı.
Soyer mesajında şu ifadelere yer verdi: "Van Depremi'nde yitirdiğimiz tüm vatandaşlarımızı sevgi ve rahmetle anıyorum. Umuyorum ki el birliğiyle doğal afetlere karşı kalıcı çözümler üreterek depremin bir felaket olmasını önleyeceğiz. Kaybettiğimiz her canımıza söz, başaracağız."