Eskişehir’in Sarıcakaya ilçesinde düğüne giden6 kişinin korona virüs testinin pozitif çıkması üzerine, 350 nüfuslu bir mahalle karantina altına alındı.
Edinilen bilgilere göre olay, Sarıcakaya ilçesine bağlı20 haneli Düzköy Mahallesi'nde meydana geldi. Düğün organizasyonuna katılan6 kişilik bir grubun koronavirüs testleri pozitif çıktı. Sarıcakaya İlçe Hıfzıssıhha Kurulu’nun kararı ile temaslı oldukları öğrenilen 25 kişi başta olmak üzere 350 nüfuslu mahalle karantinaya alındı. Tarım ve hayvancılıkla uğraşan vatandaşların HES kodu kontrolü ile mahalleye giriş ve çıkış yapabildikleri öğrenildi. İHA