GÜNDEM

Kovid-19'la mücadele kapsamında 59 milyon dozdan fazla aşı uygulandı

Sağlık Bakanı Koca, Kovid-19'la mücadele kapsamında uygulanan aşı miktarının 59 milyon dozu geçtiğini bildirdi

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "59 milyon dozu geçtik. Milyon doz sayısı arttıkça bağışıklığa çok daha yakınız." ifadelerini kullandı.

Sağlık Bakanlığının "covid19asi.saglik.gov.tr" sitesinde yer alan anlık verilere göre,3 Temmuz saat3.29 itibarıyla uygulanan aşı sayısı, 38 milyon04 bin16'sı birinci doz,7 milyon 833 bin 75'i ikinci doz, 3 milyon98 bin 679'u üçüncü doz olmak üzere toplam 59 milyon35 bin 870'e yükseldi. AA