GÜNDEM

Nazilli Belediye Başkanı Özcan Korona virüse yakalandı

Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan Koronavirüse yakalandı

Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım ile Covid-19 testinin pozitif çıktığını duyurdu. Vatandaşları Korona virüse karşı dikkatli olmaya davet eden Başkan Özcan paylaşımında şu ifadelere yer verdi;


"Kovid9 PCR test sonucumuz maalesef ailecek (delta varyantı) pozitif çıktı. Bir süre görevimin başında ve aranızda olamayacağım. Tüm hemşehrilerimi daha da dikkatli olmaya davet ediyor, sağlıklı günler diliyorum." İHA