Hürriyet Ege’de Yazı İşleri Müdürü olarak görev yapan, esprili kişiliğiyle çevresine sürekli pozitif enerji yayan Nejat Bekmen, İzmir basınını ilk kez üzdü. Bekmen, İzmir basınının Kovid-19 virüsü nedeniyle ilk kaybı oldu. Gazeteciliğe982 yılında Yeni Asır’da başlayan Bekmen, Rapor ve Sabah Gazetelerinde çalıştıktan sonra990 yılında Hürriyet Gazetesi’ne geçti. Hürriyet Ege’de Yazı İşleri Müdürü olarak çalışan Bekmen, meslektaşı Resmiye Bekmen ile evliydi. Bekmen çiftinin iki çocuğu bulunuyor. Nejat Bekmen’in cenazesi, Kovid-19 tedbirlerine uygun bir şekilde Doğançay Mezarlığı’nda toprağa verildi. HABER MERKEZİ