İzmir’de vatandaşların ulaşım ihtiyaçlarını rahat bir şekilde karşılayabilmeli için çalışmalar yürüten ESHOT Genel Müdürlüğü, yeni bir hattı hizmete alacağını duyurdu. Konak ilçesi içerisinde ring seferler düzenleyecek olan hattın Yenişehir Mahallesinde yer alan Tepecik Eğitim Araştırma Hastanesi’ne seferler düzenleyeceğini açıklayan ESHOT, hattın isminin 49 No’lu Tepecik Eğitim Araştırma Hastanesi – Lozan Meydan olacağını açıkladı. Hattın seferlerine 23 Haziran Pazartesi günü başlayacağını açıklayan ESHOT, Basmane Gar ve Kemer Aktarma Merkezi’ne de hizmet verecek hattın güzergahını şu şekilde açıkladı: “Montrö Durakları Lozan Meydanından geriye dönüş, Şair Eşref Bulvarı, Dr. Refik Saydam Bulvarı Anafartalar Caddesi, Gaziler Caddesi, Gürçeşme Caddesi, 2201/1 Sokak, Kemer Aktarma Merkezi, Kemer Aktarma Merkezinden geriye dönüş, Gaziler Caddesi,148 Sokak,140 Sokak,433 Sokak, Gaziler Caddesi,149 Sokaktan U dönüşü, Gaziler Caddesi, Anafartalar Caddesi, Dr. Refik Saydam Bulvarı, Şair Eşref Bulvarı, Montrö Durakları.”