İzmir Büyükşehir Belediyesi ESHOT Genel Müdürlüğü, yaptığı duyuru ile bir hattının seferlerinde değişiklik yapılarak, daha uzak mesafelere hizmet verir hale getirildiğini belirtti. ESHOT’un açıklamasına göre 770 No’lu Selçuk–Torbalı Aktarma Merkezi hattında yapılan güzergah değişikliği ile hattın belirli servisleri Pamucak güzergahına kadar uzatılacakken, uygulamanın yarından itibaren başlayacağı belirtildi.
BELİRLİ SEFERLER PAMUCAK’A GİDECEK
ESHOT tarafından yapılan duyuruda, 770 No’lu Selçuk–Torbalı Aktarma Merkezi hattının bazı seferlerinin Pamucak bölgesine hizmet vereceği belirtildi. Yeni düzenlemeye göre hattın gidiş güzergâhı Pamucak Mevkii Yolu, Sabri Yayla Bulvarı ve Atatürk Caddesi üzerinden devam ederek Selçuk Esnaf Sanayi Sitesi Kavşağı’ndan mevcut güzergâhına bağlanacak.
Dönüş güzergâhında ise mevcut hattı takip eden otobüsler, Atatürk Caddesi ve Selçuk Devlet Hastanesi kavşağından sola dönüş yaparak Sabri Yayla Bulvarı ve Pamucak Mevkii Yolu üzerinden seferlerini sürdürecek.
TURİZM BÖLGESİNE ULAŞIM KOLAYLAŞACAK
Yapılan düzenlemeyle birlikte özellikle yaz döneminde yoğunluk yaşayan Pamucak bölgesine toplu ulaşım imkanının artırılması hedefleniyor. Düzenlemenin, hem bölge sakinlerinin hem de ziyaretçilerin ulaşımını kolaylaştırması beklenirken yeni uygulama 29 Haziran Pazartesi günü başlayacak.