İzmir Güzelbahçe Belediyesi resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla, Ramazan ayına özel7 Mart Pazar günü Güzelbahçeli vatandaşlara iftar yemeği vereceğini bildirdi.
Güzelbahçe Belediyesi, “Mahallemde İftar Var programı” kapsamında, Mustafa Kemal Paşa Mahallesinde bulunan Yelki Semt Evi önünde, bugün saat9.28’de bir iftar yemeği vereceğini duyurduğu sosyal medya paylaşımda; Mahallemde İftar Var programında bugün Mustafa Kemalpaşa Mahallesi Yelki Semtevi önünde vatandaşlarımızla iftar soframızı paylaşacağız. Tüm halkımız davetlidir” ifadelerini kullandı.