1 Mayıs İşçi Bayramı'nda maske ve pelerinleler renkli bir yürüyüşe imza atacaklarını duyuran şair, yazar, çevirmen Ümit Yaşar Işıkhan, tüm emekçi sanatçıları ve sanatseverleri aralarında görmek istediklerini söyledi.
Ümit Yaşar Işıkhan, 'Biz barışın ve sevginin yolunu aydınlatan en güzel rengiz' sloganıyla yaptığı duyuruda; “Dostlarım Mayıs Dünya Emekçileri ile Dayanışma Yürüyüşümüz Bando Rumeli eşliğinde yapılacaktır. Sanatçı arkadaşlarımız: Müzisyenler kullandıkları enstrümanlar, ressamlar taşıyabilecekleri bir tablo ve edebiyatçılar ellerinde kitapları, tiyatrocular herhangi bir oyun kostümleri ile katılmaları gerekmektedir. Mayıs yürüyüşü için saat2.00 de Pasaport rıhtımında Kültür ve Turizm il Müdürlüğü önündeki alanda toplanıyoruz” dedi.