Göztepe Spor Kulübü,00’üncü kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında bugün İzmir trafiğini etkileyecek önemli bir duyuru yaptı. Kutlamalar nedeniyle, bugün saat7.00’dan itibaren Mustafa Kemal Sahil Bulvarı’nın Depo Kavşağı ile Karataş Kavşağı arasındaki bölüm çift yönlü olarak araç trafiğine kapatılacak. Trafik akışı her 2 yönde Mithatpaşa Caddesi’ne yönlendirilecek.
KONAK TRAMVAYI BAZI DURAKLAR ARASINDA SEFER YAPMAYACAK
Etkinlikler nedeniyle toplu ulaşımda da düzenlemeye gidildi. Konak Tramvayı, bugün saat6.30 ile 00.20 arasında F. Altay ve Karataş durakları arasında sefer yapmayacak; sadece Konak ile Halkapınar durakları arasında hizmet verecek. Sürücülerin ve toplu taşıma kullanıcılarının mağduriyet yaşamamaları adına, belirtilen saat aralığında alternatif güzergâhları tercih etmeleri istendi.
ÇİFT YÖNLÜ OLARAK TRAFİĞE KAPATILACAK
Göztepe Spor Kulübü tarafından yapılan duyuruda ise “Göztepe’mizin00. kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında,4 Haziran Cumartesi günü saat7.00’den itibaren Mustafa Kemal Sahil Bulvarı’nın Depo Kavşağı ile Karataş Kavşağı arasındaki bölümü çift yönlü olarak trafiğe kapatılacaktır. Trafik akışı her iki yönde Mithatpaşa Caddesi’ne yönlendirilecek, araçlar Depo Kavşağı ve Karataş Kavşağı'ndan itibaren yeniden sahil yoluna aktarılacaktır. Ayrıca, Konak Tramvayı6.30-00.20 saatleri arasında F. Altay ve Karataş durakları arasında sefer yapmayacak, sadece Konak ve Halkapınar durakları arasında hizmet verecektir” ifadelerine yer verildi.