TRT tabii platformu için hazırlanan "Ateş Denizi" dizisinin setinde geçtiğimiz günlerde dikkat çeken bir gelişme yaşandı.
Beykoz Kundura Fabrikası'nda süren çekimler sırasında gelen ihbar üzerine narkotik ekiplerinin sete gittiği öğrenildi. Başrol oyuncusu Erdem Kaynarca operasyon kapsamında gözaltına alınırken, ifadesinin alınmasının ardından kendisinden saç ve kan örneği talep edildi. Kaynarca, işlemlerinin tamamlanmasının ardından serbest bırakıldı. Yaşanan gelişmelerin ardından oyuncunun dizideki akıbeti merak konusu olmuştu.
DİZİYLE YOLLARI AYRILDI
Süreç sonrasında yapım şirketi, Erdem Kaynarca ile devam etmeme kararı aldı. Bu kapsamda oyuncunun sözleşmesi feshedildi.
Kararın ardından dizinin planlamasında da değişikliğe gidildi. Kaynarca'nın yer aldığı sahnelerin çekimleri tamamlanmış olmasına rağmen, bu görüntülerin projede kullanılmayacağı öğrenildi.
YENİ BAŞROL OYUNCUSU NETLEŞTİ
İsmi uyuşturucu soruşturmasına karışan oyuncu Erdem Kaynarca’nın yerine, yapılan değerlendirmeler sonucunda dizinin yeni başrolü olarak Mustafa Mert Koç ile anlaşma sağlandı.
Koç'un kadroya dahil edilmesiyle birlikte çekim hazırlıkları yeniden düzenlendi.
Geçmiş ve günümüz arasında geçen hikayesiyle dikkat çeken Ateş Denizi’nde bazı karakterlerin farklı dönemleri yer alıyor.
İKİ KARAKTERİ CANLANDIRACAK
Mustafa Mert Koç, dizide hikayenin merkezinde yer alan Galip ve Nezih karakterlerine hayat verecek. Böylece oyuncu, aynı yapımda iki farklı rolle izleyici karşısına çıkacak.