MAGAZIN

Eski Survivor yarışmacısı Sahra Işık’tan çarpıcı iddialar: Kızılcık Şerbeti oyuncusuyla aldatıldım

Survivor ile tanınan Sahra Işık, geçtiğimiz ay boşandığı İdris Aybirdi hakkında sosyal medyada dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Işık, eski eşinin kendisini Kızılcık Şerbeti dizisinde yer alan bir oyuncuyla aldattığını iddia etti.

Survivor programıyla geniş kitlelerce tanınan Sahra Işık, eski eşi İdris Aybirdi hakkında yaptığı açıklamalarla yeniden gündeme geldi. Geçen ay yollarını ayıran Işık, sosyal medya hesabından yayımladığı uzun mesajda evlilik sürecinde ve sonrasında yaşandığını iddia ettiği olaylara ilişkin dikkat çeken ifadeler kullandı.

İş insanı İdris Aybirdi ile evliliği boyunca zaman zaman ayrılık iddialarıyla magazin gündeminde yer alan Sahra Işık, boşanmanın ardından yaptığı paylaşımlarla bu kez farklı bir tartışmanın merkezine oturdu.

"ARTIK SUSMA VAKTİ DEĞİL"

Oğluyla birlikte yeni bir yaşam kurduğunu belirten Işık, Instagram üzerinden yaptığı açıklamada psikolojik baskıya maruz kaldığını, tehdit edildiğini ve aldatıldığını öne sürdü.

Işık açıklamasında, "Susmaktan yoruldum. Madem devam eden bir psikolojik şiddete, tehdit mesajlarına, çocuğumun benden alınmasıyla tehdit ediliyorum... Artık susma vakti değil konuşma vaktidir" ifadelerine yer verdi.

BOŞANMADAN ÖNCE İLİŞKİSİ VARMIŞ

Sahra Işık, eski eşinin boşanma gerçekleşmeden önce kendisinin de tanıdığı bir kadınla ilişki yaşadığını sonradan öğrendiğini öne sürerek, bu sürecin kendisi açısından oldukça yıpratıcı geçtiğini ifade etti.

Işık, açıklamalarında ayrıca çocuğu üzerinden tehdit edildiğini ve çeşitli mesajlarla rahatsız edildiğini iddia etti.

KIZILCIK ŞERBETİ OYUNCUSUYLA ALDATTI İDDİASI

Sahra Işık'ın, "Boşanmadan önce Kızılcık Şerbeti dizisinde oynayan benim de tanıdığım aynı masada oturduğum takipleştiğim kadınla ilişkisi olduğunu boşandıktan sonra öğrendim" şeklindeki sözleri sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Açıklamaların ardından bazı kullanıcılar çeşitli isimler öne sürse de, söz konusu iddialarla ilgili taraflardan herhangi bir resmi açıklama yapılmadı.

"GEREKEN NEYSE ONU YAPACAĞIM”

Paylaşımının sonunda yaşadıklarını dile getirmekten geri durmayacağını vurgulayan Işık, "Gereken neyse onu yapacağıma söz veriyorum. Allah var gam yok... Kimseden korkmuyorum" ifadelerini kullandı.