SIYASET

Nalbantoğlu işçi direnişini andı: Mirasına sahip çıkıyoruz

Türkiye’de kötü çalışma koşulları ve sömürüye karşı 1970 yılında yapılan işçi eylemlerini anan Rıfat Nalbantoğlu, soygun ve baskı bitmeden gerçek adaletin gelmeyeceğini söyledi.

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) İzmir Milletvekili Rıfat Nalbantoğlu, yaptığı açıklama ile Türkiye’de işçilerin5 ve6 Haziran970 yılında kötü çalışma koşulları ve sömürüye karşı yaptıkları işçi direnişini andı. İşçiler tarafından gerçekleştirilen direnişin tüm halkın gür sesi olduğunu belirten Nalbantoğlu, işçilerin mirasına sahip çıktıklarını belirterek şu ifadeleri aktardı: “15-16 Haziran, yalnızca işçilerin değil; emekten, eşitlikten ve adaletten yana tüm halkın gür sesiydi. Baskıya karşı cesaretin, sömürüye karşı örgütlü gücün haykırışıydı. Bugün milletin temsilcisi olarak, o büyük direnişin mirasına sahip çıkıyoruz. Ekmek, onur ve özgürlük için mücadeleye devam edeceğiz. Çünkü biliyoruz ki: Bu soygun ve baskı düzeni bitirilmeden gerçek adalet gelmeyecek!”