Türkiye’nin ve İzmir’in köklü spor kulüplerinden Göztepe Spor Kulübü, kuruluşunun00. Yılında Gürsel Aksel Stadyumu’nda coşku ve heyecanla kutlamalara başladı.00. Yıl meşalesini yakan Göztepe, “Şanla, şerefle biz hep Göz-Göz’e” sloganlarıyla İzmir’i inletti. İzmir’in güzide spor kulübü Süper Lig’de mücadele ederken6 Olimpik Branşla geleceğin minik ve genç sporcularını yetiştirmeye devam ediyor. GÖZTEPE, CUMHURİYETİMİZİN MEŞALESİ
Göztepe’nin temsil ettiği ahlak ve vicdan ile Cumhuriyetimizin değerlerini her zaman gururla taşıdıklarını belirten Göztepe Spor Kulübü’nün Onursal Başkanı Mehmet Sepil,”Bugün burada00. Yıl meşalemizi yakmak için hep birlikteyiz. İlk önce size Göztepe’nin size ne demek olduğunu anlatacağım... Göztepe, azmin ve mücadelenin başarısıdır. Başarının meşalesidir. Çocuklarımızın sağlığını geliştiren, arkadaşlığı ve dostluğunu pekiştirenin meşaledir. Birlikte omuz omuza olmanın gücü, irademizin, hayalimizin meşalesidir.00. Yılında Göztepe, hoşgörüsüyle Cumhuriyetimizin meşalesi olmaya devam edecektir. İzmir’imizin en değerli simgelerinden Göztepe; temsil ettiği ahlak, vicdan ile Atatürk’ün izinde yürümeye devam ediyor. Sadece burada stadyumun yapılması değil bunun öncesinde bu yüzyılın çok önemli bir bölümünde bize tarihi sporcuların Gürsel Aksel, Ali Artuner gibi sporcuların kramponlarının izini taşır bu saha… Göztepe’nin mabedi olarak efsane futbolcularımız tarihte yerini aldı. Genç Göztepeli sporculara baktığımda artık yüzüncü yılından ikinci yüzyılına yürüyen Göztepe’nin neler yapabileceğini çok açık bir şekilde görebiliyorum” diye konuştu.
BAŞKAN TUGAY: NİCE YÜZYILLARA
Göztepe’nin başarılarından gurur duyduğunu söyleyen İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay,” Göztepe’mizin kuruluşunun00. Yılında hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum… Göztepe’nin şanlı tarihinde başarılarına tanıklık etme fırsatım oldu. İzmir’in spor tarihinde yeri doldurulamaz bir paya sahiptir. İzmir’in bugün Süper Lig’de tek temsilcisi olarak aynı zamanda6 Olimpik branşla olimpiyat sporcuların yetişmesinde çok değer ve katkı veriyor. Göztepe’nin başarılarıyla gurur duyuyoruz. Göztepe’nin sporcularını, İzmir’in tüm çocuklarını hepinizle gurur duyuyorum.00. Yılınız kutlu olsun… Mehmet Sepil, başkanın söylediği Göztepe kültürünü çok iyi bilen biri olarak İzmir Büyükşehir Belediyesinin Başkanı olarak Atatürk’ün izinde selamlıyorum. Nice yüzyıllara… Her zaman yanınızdayım. Sizleri seviyorum” ifadelerini kullandı.