TB2L'de play-off heyecanı devam ediyor. Son2 turu ilk maçında Göztepe, ABB Ego Spor ile kozlarını paylaştı. Sarı kırmızılılar, rakibini 94-87'lik skorla mağlup ederek seride-0 öne geçti. Göz-Göz, ikinci maçını cuma günü oynayacak. İkinci maçtan da galip geldiği takdirde İzmir temsilcisi, seriyi 2-0 yaparak final grubuna yükselecek. Ankara ekibi kazanırsa seri üçüncü maça uzayacak. Maça her iki takım da sakin ve kontrollü başladı. İlk çeyrek 23-23 sona erdi. İkinci çeyrekte ise Göz-Göz, 55-50 ile devreyi önde bitirdi.
MUSTAFA ERDOĞAN 25 SAYI
İkinci yarıya üstün başlayan sarı kırmızılılar, final periyoduna 79-69 önde girdi. Final periyodunda ise ev sahibi takım Berkay Demirci ve Mutlu Akpınar ile geri döndü. Farkı tek hanelere indirmek isteyen Ego Spor'a Göztepe izin vermedi. Maçın son bölümünde hata yapmayan sarı kırmızılılar, sahadan 94-87 galip ayrıldı. ABB EGO Spor'da Mutlu Akpınar 31 sayı, 4 ribaund asist, 3 top çalma blokla mücadele etti. Berkay Şalcı5 sayı 2 asist, Berkay Demirci1 sayı0 asist 2 ribaund 2 top çalmayla oynadı. Göztepe'de Mustafa Erdoğan 25 sayı0 ribaund 5 asist top çalmayal galibiyette önemli rol oynadı. Ahmet Safa Yılmaz 22 sayı3 ribaund 3 asistle mücadele ederken Umut Geçen 20 sayı 5 ribaund 3 asist 5 top çalmayla takımına katkı verdi.
RÜÇHAN TAMSÖZ: OYUNCULARIMI TEBRİK EDİYORUM
Maçın ardından açıklamalarda bulunan Göztepe'nin başantrenörü Rüçhan Tamsöz, "Çok zor bir maç oynadık. Maçta 87 sayı yedik, bu bizim gerçek savunmamız olamaz. Savunma sertliğinde ve agresifliğinde bugün iyi iş yapamadık. Oyuncularımın mücadelesinden, isteklerinden ve kazanma arzusundan dolayı onları tebrik ediyorum. Kolay maç yok. Her maç birbirinden zorlu. Cuma akşam ikinci etabı taraftarımızın önünde kazanarak yolumuza devam etmek istiyoruz" diye konuştu.