TB2L'de büyük heyecan devam ediyor. Sezonun7. haftasında Göztepe Spor Kulübü, evinde Ankara Genç Akademi'yi ağırladı. Göz-Göz, rakibini 88-61'lik skorla sahadan galip ayrıldı. Böylelikle sarı kırmızılılar 9. galibiyetini elde ederken Ankara Genç Akademi ise3. mağlubiyetini aldı. Play-off yolunda önemli galibiyet alan İzmir temsilcisi, önümüzdeki hafta Göcekspor ile deplasmanda kozlarını paylaşacak. Rüçhan Tamsöz, yönetimindeki Göz-Göz, bir günlük aranın ardından çalışmalarına devam edecek. Göztepe'de; Umut Geçen 23 sayı, 2 ribaund, asistle maça damga vurdu. Can Urşan3 sayı, 7 asist, 3 ribaund ile galibiyette önemli rol oynadı. Ankara Genç Akademi'de ise Emir Gökyıldırım0 sayı, Ömer Dorukalp Özcan6 sayıyla mücadele etti.
EN BÜYÜK GÜCÜMÜZ TEMPOMUZ
Maçın ardından açıklamalarda bulunan Göztepe Spor Kulübü'nün başantrenörü Rüçhan Tamsöz," Bizim için çok zor maç olacağını biliyorduk çünkü bu tip maçlar her zaman tehlikelidir. Rakibimiz, genç oyuncularla kurulu olsa da iyi mücadele eden bir takım... Çok büyük saygıyı hak ediyorlar. Burada bizim daha dikkatli olmamız lazım. İkinci yarıdaki mücadelemizden dolayı ekibime teşekkür ediyorum. Bundan sonra oynacağımız maçlar çok önemli ve tehlikeli olduğundan dolayı çok dikkat etmemiz gerekiyor. Bizim sezon sonuna kadar en büyük gücümüz sertliğimiz ve tempomuz olacak. Bugünkü maçta ilk yarıda bunu göremedik, ikinci yarıda ise istediğimiz gibi oynayınca sahadan galip ayrıldık. Umarım bundan sonra böyle devam ederiz" diye konuştu.