SPOR

Göztepe, Etimesgut Belediyesi’ni mağlup etti 

TB2L’de 6’lı finalde mücadele eden Göztepe Spor Kulübü, evinde Etimesgut Belediyesi’ni 82-69’luk skorla mağlup etti. Detaylar haberimizde…

TB2L’de 6’lı final heyecanı devam ediyor. Göztepe Spor Kulübü ile Etimesgut Belediyesi kozlarını paylaştı. Göztepe, rakibini 82-69’luk skorla yenerek final grubunun 7. haftasında önemli bir galibiyet aldı. Evinde rakiplerine mağlup olmayan sarı kırmızılılar, oynadığı son 8 maçtan galip ayrıldı. Göz-Göz, önümüzdeki hafta Eskişehir Birey Koleji ile karşılaşacak. İzmir temsilcisi, taraftarlarının desteğiyle rakiplerine yenilmiyor. Maça her iki taraf dengeledi başladı. Karşılaşmanın ilk çeyreği 27-26 Göztepe’nin üstünlüğüyle sona erdi. İkinci çeyrekte farkı açan ev sahibi takım soyunma odasına 49-39 önde gitti. 

UMUT GEÇEN4 SAYI 

İkinci yarıda skor üstünlüğünü elinde tutan Göztepe, final periyoduna 68-54 önde girdi. Final periyodunda ev sahibi takım rahat oyunuyla sahadan 82-69 galip ayrıldı. Göztepe’de Ahmet Safa Yılmaz6 sayı 8 ribaundla galibiyette önemli rol oynadı. Umut Geçen4 sayı 4 asist 3 ribaund 4 top çalma ile mücadele etti. Tuğberk Gedikli3 sayı 9 ribaund 7 asist 4 top çalma ile mücadele ederken Can Urşan3 sayı 3 ribaund 2 asistle oynadı. Etimesgut Belediyesi’nde; Ömer Faruk Ermat 22 sayı0 asist 2 ribaund 2 top çalma ile mücadele ederken Hadi Doğan4 sayı 5 ribaund asist top çalma ile oynadı. Berkcan Yananer2 sayı 4 ribaund 2 asist, Adem Bayrak0 sayı 9 ribaundla takımına katkı verdi. 

RÜÇHAN TAMSÖZ: ÇOK ÖNEMLİ GALİBİYET 

Maçın ardından açıklamalarda bulunan Göztepe Spor Kulübü’nün başantrenörü Rüçhan Tamsöz, "Çok önemli bir galibiyet kazandık, bunun için çok mutluyuz. Çok tehlikeli bir takım karşı konsantre olarak böyle oynamak bizim için mutluluk verici. Eskişehir ile oynayacağımız maçı kazandığımız zaman Uşak maçı çıkma maçımız olacak. Hepimiz maçlara hazırlanıyoruz. Çok zor bir süreçten geçiyoruz, oyuncularıma teşekkür ediyorum" diye konuştu.