Gaziantep Basketbol, Türkiye Basketbol Ligi’nin haftasında Göztepe’yi deplasmanda adeta tek kale oyunla 97-61 mağlup etti. Düşük enerjili bir performans sergileyen İzmir temsilcisi karşısında farkı zaman zaman 43 sayıya kadar çıkaran Gaziantep, ligdeki iddialı duruşunu sürdürdü. Göztepe ise bu ağır yenilgiyle sezonun ilk mağlubiyetini aldı.
GÖZ-GÖZ, OYUNDA KALDI
Ribaundlarda 43-28, asistlerde 28-14 üstünlük sağlayan Gaziantep, top kayıplarından bulduğu sayılarla da 42-28 öne geçti. Maçın başında Nemanja Nenadic’in skorer oyunuyla 3 dakika5 saniye içinde2-3 öne geçen Gaziantep, Göztepe’nin mola almak zorunda kalmasını sağladı. İlk periyot 23-15 Gaziantep üstünlüğü ile tamamlandı. İkinci çeyrekte Göztepe, iki yabancısıyla oyunda kalmaya çalışsa da Ali Umut Aydın’ın dizinden sakatlanması moralleri bozdu. Gaziantep ise organize hücumlarla farkı açtı; devreyi 45-31 önde kapattı.
GÖZTEPE’DEN İLK MAĞLUBİYET
Üçüncü periyodun başında 7-0’lık seri ile farkı 21 sayıya çıkaran Gaziantep, Göztepe’nin tamamen organize olamayan hücumlarını adeta ezdi. Periyod sonunda fark 37’ye (74-37) ulaştı. Son çeyrekte temposunu düşürmeyen ev sahibi ekip, bitime 8 dakika kala skoru ikiye katlayarak 82-41’e taşıdı ve mücadeleyi 97-61 kazanarak sahadan galip ayrıldı.
CAN URŞAN3 SAYI
Gaziantep Basketbol’da Zeljko Sakic6 sayı, 5 ribaundla oynadı. Nemanja Nenadic5 sayı, 5 ribaund, 4 asistle takımına katkı verdi. Utku Yücedağ2 sayı, 8 ribaund; Rijad Aydin2 sayı, 6 ribaund; Erkin Şenel1 sayı, 2 ribaundla mücadele etti. Göztepe’de Can Urşan3 sayı ile oynadı. Jordan Barnes1 sayı, 4 ribaund, 6 asistle takımına katkı verdi. Gaziantep Basketbol’un organizasyonu ve skorer derinliği, Göztepe karşısında tam anlamıyla sahaya yansıdı ve farkın her geçen çeyrekte açılmasıyla galibiyet kaçınılmaz oldu.