Göztepe deplasman Samsunspor’a 3-1 öne geçtiği maçta 4-3 kaybetti. Mağlubiyetin ardından konuşan Göztepe Teknik Direktörü Stoilov puanı bile hak etmediklerini söyledi.
Göztepe Teknik Direktörü Stoilov deplasmanda 4-3 kaybettikleri maçın ardından puanı bile hak etmediklerini belirterek, “Samsunspor’u tebrik ederim. Maçı kazanmayı hak ettiler. Daha önce oynadığımız seviyede oynayamadık, mücadele edemedik. 3-1 öne geçtiğimizde 4-1’de olabilirdi. Öyle olsa bile bu düşüncülerim değişmezdi. İyi oynamazsanız, sahada istediğiniz oyunu yansıtamazsanız son dakika golü de yeseniz mağlup olursunuz, puan alamazsınız. Biz bugün oynadığımız oyunla puanı bile hak etmedik. Çok genç bir takımız. Her geçen gün gelişen bir ekibiz. Önümüzdeki maçlarda daha iyi olmak için çalışacağız" diye konuştu.