SPOR

Petkimspor, Avrupa'ya veda etti 

FIBA Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde ülkemizi temsil eden Aliağa Petkimspor, İtalya deplasmanında Reggio Emilia’ya 77-70 mağlup oldu. Detaylar haberimizde...

FIBA Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde büyük heyecan devam ediyor. Son6 turunda mücadele eden Aliağa Petkimspor, deplasmanda Reggio Emilia ile kozlarını paylaştı. İzmir temsilcisi, sahadan 77-70 mağlup ayrıldı. Temsilcimiz maçta toplam 38 ribaund,8 asist, 3 blok, 8 top çalma ile mücadele ederken Reggio Emilia ise 37 ribaund,6 asist, 3 blok, 9 top çalmayla oynadı. Burak Gören yönetimindeki Petkimspor, bir günlük aranın ardından çalışmalarına devam edecek.  

PETKİMSPOR, HAVLU ATTI 

Böylelikle Petkimspor, Avrupa'ya veda etti. Aliağa ekibi grup maçlarında sadece galibiyet alarak son sırada tamamladı. Kulüp tarihinde ilk kez Avrupa oynama başarısını gösteren Burak Gören'in öğrencileri, üst üste aldığı mağlubiyetlerle havlu attı. Petkimspor, Süper Lig hedefiyle yoluna devam ederken bu hafta Bahçeşehir Koleji ile kozlarını paylaşacak. 

BREEİN TYREE1 SAYI 

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nde ve FIBA Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde aldığı yenilgilerle düşüşe geçen Kuzeyin Rüzgarları, ivme kaybetti. Petkimspor’da Wesley Van Beck4 sayı, 6 ribaundlık performansı galibiyete yeterli olmadı. Jaime Echenique6 sayı, 5 ribaundla oynadı. Breein Tyree1 sayı, 3 ribaund, Damyean Dotson 9, Bryson Wiliams 7 sayıyla mücadele etti. Reggio Emilia’da Jaylen Barford5 sayı, 2 asistle galibiyette önemli rol oynadı. Cassius Winston4 sayı, 5 asistle takımına önemli katkı verdi. Jamar Smith2 sayı, ribaundla mücadele etti. 

PERİYOT SONUÇLARI: 

1. PERİYOT: 21-16
2. PERİYOT: 41-40 
3. PERİYOT: 63-54
4.PERİYOT: 77-70.