İçişleri Bakanlığı, jandarma ekiplerince 5 ilde gerçekleştirilen uyuşturucu operasyonlarında toplam 341 şüphelinin yakalanarak gözaltına alındığını açıkladı. Bakanlığın sanal medya hesabından yapılan duyuruya göre; Jandarma Genel Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı ve ilgili Cumhuriyet Başsavcılıklarının koordinasyonunda Antalya, Aydın, Diyarbakır, Isparta ve Kayseri illerinde uyuşturucu madde bulunduran kişilere yönelik eş zamanlı düğmeye basıldı. Zehir tacirlerine ve kullanıcılarına yönelik yürütülen bu kapsamlı saha çalışmasında 146 asayiş timi ve 8 komando timi olmak üzere toplam 634 jandarma personeli görev aldı. 13 özel eğitimli narkotik arama köpeğinin de destek verdiği operasyonlar sonucunda yakalanan 341 zanlı hakkında yasal işlem başlatıldı.
“MÜCADELEMİZİ KARARLILIKLA SÜRDÜRÜYORUZ”
Açıklamada ayrıca, "Güvenlik güçlerimizin etkin operasyonları ve toplumumuzun desteğiyle, gençlerimizin geleceğini hedef alan zehir satıcılarına karşı mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz. Kahraman jandarmamızı, Daire Başkanlığımızı, Cumhuriyet Başsavcılıklarımızı ve emeği geçenleri tebrik ediyoruz" denildi.
0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın