22 Haziran 2026, Pazartesi 18:31
35°C İzmir

Piknikte tartıştığı eşini bıçaklayarak öldürdü

Ankara’da piknik yapmak için bahçelerine giden Davut S., henüz bilinmeyen bir nedenle tartıştığı 2 çocuk annesi eşi Zahide S.'yi bıçaklayarak öldürdü. Olay sonrası kaçan firari kocayı yakalamak için polis ekipleri çalışma başlattı.

  • Oluşturulma:
  • Kaynak: DHA
Piknikte tartıştığı eşini bıçaklayarak öldürdü haberinin görseli
2 dk okuma süresi

Ankara’nın Akyurt ilçesi Kızık Mahallesi'nde dün sabah saatlerinde olay meydana geldi. İddiaya göre, piknik yapmak için bahçelerine giden Davut S. ile eşi Zahide S. (46), henüz bilinmeyen nedenle tartıştı. Tartışmanın büyümesi üzerine, Davut S., 2 çocuk annesi eşi Zahide S.'yi bıçaklayıp kaçtı. Çiftten haber alamayan yakınları, bahçeye gittiklerinde Zahide S.'nin cansız bedenini gördü. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen polis ekipleri, olay yerinde incelemede bulundu. Firari şüphelinin yakalanmasına yönelik çalışma başlatıldı.

TOPRAĞA VERİLDİ

Zahide S., Ankara Adli Tıp Kurumu'ndaki otopsi işlemlerinden sonra ailesi tarafından teslim alınıp, Akyurt ilçesi Kozayağı Mahallesi'ne getirildi. Zahide S., bugün öğle vakti kılınan cenaze namazının ardından köy mezarlığında toprağa verildi. Öte yandan, mahalleli, Davut S.'nin işsiz olduğunu ve psikolojisinin yerinde olmadığını ifade ederek, daha önce de eşini darp ettiğini ve bu nedenle hakkında uzaklaştırma kararı verildiğini belirtti.

Kaynak: DHA

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.