Sayfa Yükleniyor...
Türkiyenin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, 2017de de mobil ve sabit iletişim alanında en son dijital yenilikleri sunarak abonelerinin hayatını kolaylaştırmaya devam etti
Türkiyenin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, 2017de de mobil ve sabit iletişim alanında en son dijital yenilikleri sunarak abonelerinin hayatını kolaylaştırmaya devam etti. Vodafone Türkiyenin 23,2 milyon abonesi, 2017de toplam 88 milyar dakika konuştu, 34 milyar SMS gönderdi ve 598 milyon GB data kullandı. Vodafone, 4.5G ve Evlere Kadar Fiber teknoloji yatırımlarıyla bir toplam telekomünikasyon şirketi olarak büyürken, Vodafone aboneleri de Türkiyede dijitalleşmenin öncülerinden oldu.
HEM SLOGAN HEM LOGO YENİLENDİ
Faaliyet gösterdiği 36 pazarda birden marka stratejisini, sloganını ve görsel kimliğini yenileyen Vodafone, 2009 yılındaki Power to you sloganından bu yana ilk kez marka kimliğinde büyük bir değişime giderek Gelecek heyecan verici. Hazır mısın? söylemine geçti. Vodafoneun ikonik logosu da tasarımda doğalcılık akımına uygun olarak 3D tasarım yerine 2D tasarımla yeniden hazırlanarak eskisine göre daha vurgulu hale getirildi.
104 ÜLKEDE ÖZGÜRCE KONUŞMA
Dijitalleşmeye dayalı kullanım alışkanlıklarıyla öne çıkan Vodafone Red'liler, yeni Her Şey Dahil Pasaport Dünya hizmetiyle tam 104 ülkede tarifelerini tıpkı Türkiyedeymiş gibi kullandılar. Vodafone Redlilerin aylık ortalama internet kullanımı son 1 yılda yüzde 71 artarak 6,6 GBa ulaşırken; bol internetli tarifeler, yurtdışında da geçerli tarifeler, yurtdışıyla yurtiçi gibi konuşma imkânı, VIP transfer, havalimanında ücretsiz lounge, marka indirimleri, aile indirimi gibi ayrıcalıklarla son 1 yılda sağladıkları tasarruf ise 350 milyon TLyi aştı. Vodafone Red, Türkiyenin ilk online ücretsiz dizisi Fi ile Türkiyede dijital tiyatronun en başarılı örneklerinden birini sunan Kürk Mantolu Madonnanın ana sponsoru oldu.
SINIRSIZ TUTKU
Vodafone, Türkiyede ilk defa dünyanın en popüler uygulamalarını, internetinden yemeyen Vodafone Pass paketlerinde bir arada sundu. Güncellenen Vodafone Red tarifeleri içinde sunulan ve bütün aboneler tarafından da satın alınabilen Vodafone Pass İletişim, Vodafone Pass Müzik, Vodafone Pass Sosyal ve Vodafone Pass Video paketleri ile Vodafonelular Facebook, Instagram, YouTube, Spotify, WhatsApp, Twitter, Facebook Messenger, İzlesene, Karnaval ve Power gibi uygulamaları gigabayt saymak zorunda kalmadan kullandı.
VODAFONE FREEZONE
Önümüzdeki 5 yılda müziğin dijitalleştirilmesine 100 milyon TL daha yatırım yapmayı hedefleyen Vodafone, Türkiyenin en son teknolojiye sahip profesyonel müzik stüdyolarından biri olan Vodafone FreeZone Stüdyoyu Türkiyenin ilk akıllı stadyumu Vodafone Parkın içinde hizmete açtı. Vodafone, hem dijital müzik stüdyosu hem de dijital konser sahnesi olarak hizmet verecek bu stüdyo ile bir yılda 1.000den fazla müzik grubuna ulaşmayı hedefliyor. HABER MERKEZİ
Haber Merkezi