Sayfa Yükleniyor...
Apple, cihazlarındaki USB-C kablosuyla ilgili sorunları çözmek için bir değiştirme programı başlattı. USB-C kabloları, yeni bir sorun ile daha karşı karşıyalar
Apple'ın yaptığı yeni bir duyuruda, geçtiğimiz yıl firma tarafından Nisan ve Haziran ayları arasında dağıtılan USB-C kabloları için Dünya çapında bir değiştirme programı başlatıldı.
Kablo, 12 inçlik Retina Macbook ile beraber verilmekteydi ve Apple Store üzerinde de satılmaktaydı. Apple'ın söylediğine göre bu kabloların bir tasarım hatası sebebiyle aniden çalışmayı durdurmaları söz konusu. Bunun sonucunda MacBook'unuz şarjolmayabilir veya sorunlu bir kablo ile şarj edilirken, kesintili bir şekilde şarj olabilir.
SORUNLU KABLO
Firma, bu sorunu ortadan kaldırmış durumda ve aylardır düzeltilmiş USB-C kabloları satıyor ancak ilk MacBook alıcıları, sorunlu bir kablo ile karşı karşıya kalmış durumda.
PARA İADESİ SÖZ KONUSU
Apple, bu ay içerisinde MacBook alırken adresini Apple'a gönderen sorunlu alıcılar için yeni bir kablo temin ediyor. Geri kalan kişilerin ise bir Apple Store'a gitmeleri veya Apple müşteri servisi ile iletişime geçmeleri gerekiyor. Ayrıca, orijinal kablosu sorunlu çıkan ve yeni bir kablo almak zorunda kalan kişiler için de para iadesi yapılması söz konusu olabilir. (İHA)
Haber Merkezi