İletişimde kuralları belirliyor

Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün, iletişimde oyunun kurallarını Lifecell ile yeniden belirlediklerini bildirdi


  • Oluşturulma Tarihi : 27.09.2017 07:54
  • Güncelleme Tarihi : 27.09.2017 07:54
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
İletişimde kuralları belirliyor

Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün, Turkcell’in dijital markası Lifecell’e ilişkin düzenlenen basın toplantısında, Lifecell markası ile müşterilerine sadece internetle iletişim hizmeti sunacaklarını, Lifecell müşterilerinin konuşma ve mesajlaşmasını da internet üzerinden gerçekleştireceğini kaydetti. Bütün, “İletişimde oyunun kurallarını Lifecell ile yeniden belirliyoruz. Müşterinin ihtiyaçlarını dinliyor ve onlara en yenilikçi çözümleri sunuyoruz. Lifecell de bunun en son örneği oldu” dedi.

Turkcell mühendisleri tarafından geliştirilen çözümün dünyadaki diğer telekomünikasyon şirketlerine örnek oluşturacağını ifade eden Bütün, “BiP ile ilk kez Türkiye’den bir uygulamayı dünyanın hizmetine sunduk. Yeni dijital markamız Lifecell ile yine bir ilke imza atıyoruz. Bu yeniliği iştiraklerimizle dünyaya da yayacağız. Bu yolculuğun en önemli amaçlarından biri de teknoloji odaklı şebeke operatörü olmaktan hizmet odaklı bir deneyim sağlayıcısı olmaya geçiş” diye konuştu.

YÜKSEK KALİTELİ HABERLEŞME

Lifecell’li olan müşterilerin konuşma ve mesajlaşma ihtiyaçlarını BiP üzerinden karşılayabileceklerini belirten Bütün, müşterilerinin sadece mobil internetle tüm iletişim ihtiyaçlarını karşılayabileceklerini, BiP üzerinden anlık mesajlaşacaklarını, sesli ve görüntülü konuşacaklarını anlattı. Bütün, “Karşı taraf BiP kullanmasa bile sorun yaşamayacaklar. BiP üzerinden hem sabit numaraları hem de GSM numaralarını arayabilecekler. BiP ile yapılan aramalarda daha yüksek ses kalitesiyle haberleşebilecekler” dedi.

İsmail Bütün, müşterilerin, paketlere dahil fizy ile sınırsız müzik dinleyeceğini, TV+’tan istedikleri TV kanalı veya filmi istediği yerden izleyebileceğini belirterek, Dergilik uygulamasındaki dergi ve gazetelerden seçtiklerini anında okuyabileceğini, lifebox ile fotoğraf, video ve tüm dosyalarını bulutta depolayabileceğini, UpCall uygulaması ile de telefonda kayıtlı olmasa bile arayan numaranın kime ait olduğunu görebileceğini anlattı.

MOBİL İNTERNET

Mobil internet ve uygulamaların kullanımının hızla arttığını vurgulayan Bütün, şunları kaydetti: “Geliştirdiğimiz küresel uygulamalarımıza olan talep de bunu açıkça ortaya koyuyor. Dünya çapında ilgi gören uygulamalarımızın indirilme sayısı da bunu doğruluyor. Lifecell paketleri içinde sunduğumuz uygulamalardan BiP 15 milyon, fizy yaklaşık 11 milyon, lifebox 5 milyon, TV+ yaklaşık 4,5 milyon ve UpCall ise 1,5 milyon kez indirildi. Bu yoğun talep ve gelişmeler bizi mobil interneti daha da etkin kullanacak çözümler geliştirmeye yönlendirdi. Lifecell de bunun en güzel örneği oldu.” (AA)

Haber Merkezi