- Bilim ve Teknoloji
- 15.04.2025 15:09
Instagram platformu üzerinde Meta, kullanıcılara gösterilecek yeni bir reklam türünü test ediyor. Bu reklamlar, ani olarak açılan ve alt kısmında bir sayaç bulunan birkaç saniyelik videolardan oluşuyor. Kullanıcılar, uygulamada gezinmeye devam edebilmek için bu reklamları izlemek zorunda kalacaklar.
Meta, Instagram platformunda kullanıcılara reklam göstermenin yeni bir yolunu test ediyor. Bu yeni yöntem olan "Reklam Arası", Instagram'da gezinmek için kullanıcıların önce belirli bir reklamı izlemelerini zorunlu kılıyor.
Bazı Reddit ve Twitter kullanıcıları, atlanamayan reklamların test edildiğini belirtirken, bu durumun kullanıcı deneyimini olumsuz etkileyebileceğine dikkat çekiyor. Daha önce YouTube gibi platformlarda da atlanamayan reklamlar görülmüştü, ancak Instagram'da henüz bu tür reklamların kullanılmadığı belirtiliyor. Bu yeni reklam türüyle, Instagram platformunda atlanamayan reklamların görünmesi muhtemel hale gelebilir.
Instagram'da dolaşırken, bu reklamlar beklenmedik bir şekilde karşınıza çıkıyor. Birkaç saniye süren ve altında bir sayaç bulunan bu reklamlar, uygulamayı kullanmaya devam etmek için önce reklamın içeriğini izlemenizi gerektiriyor.
Bir Reddit kullanıcısı, "Meta'nın üst düzey UX tasarımcıları bu özelliği kullanıcılara sunmadan önce hiç araştırma yapmadı mı? Bu, kullanıcının deneyimini tamamen bozuyor" şeklinde yorum yaptı.