Sayfa Yükleniyor...
Türkiyenin sosyal medya analiz platformu BoomSocial verileri ile hazırlanan SocialBrands, markalara ait 17 binden fazla sosyal medya hesabını mercek altına alarak en başarılı markaları belirledi. Türkiye sosyal medya marka endeksi SocialBrandsin yayınladığı ocak puanlamasında Türkiyenin en başarılı markası Madame Coco oldu
Markaların 1-31 Aralık dönemindeki performansını değerlendiren SocialBrands ocak verilerine göre Madame Coco, hayran sayısı artışı ve kullanıcı etkileşiminde gösterdiği yüksek performans ile bu ayın en başarılı sosyal medya yönetimini gösteren markası oldu.
2016 yılının son çeyreğindeki listelerde ilk 10 içerisinde yer alan Madame Coconun ocak performansını etkileyen en önemli etken ise yılbaşına özel yapılan içerik iletişimleri oldu. Madame Coconun sosyal medya iletişimleri sonucunda Twitter, Facebook ve Instagramda kazandığı toplam hayran sayısı 210 binden fazlaydı.
YILBAŞI İLETİŞİMİ ÖN PLANDA
SocialBrands ocak ayı sonuçlarına göre, ev ve dekorasyon sektöründen bir diğer marka olan English Home Top 100 listesinde ikinci sırada yer aldı. English Homeun listedeki başarısı yılbaşına özel yapılan iletişimleri, hayran sayısı artışı, ileti puanı ve hayran etkileşimindeki artışa dayanıyor.
SocialBrandsde sık sık ön sıralarda yer alan Zen Pırlanta, bu ay da istikrarlı sosyal medya performansıyla Top 100 listesinde üçüncü sırada yer aldı. Büyüme, ileti ve etkileşim bakımından sektör ortalamasının üzerinde olan Zen Pırlanta başarılı iletişim performansını devam ettirdi.
İLK 10DAKİ MARKALAR
BoomSocial verileri ile hazırlanan SocialBrands sıralamasına göre ilk 10a giren diğer markalar sırasıyla Ziraat Bankası, Türkiye İş Bankası, Mercedes-Benz Türkiye, Audi Türkiye, Turkcell, BMW Türkiye ve Akbank Sanat oldu. İlk 20de otomotiv sektöründen toplam 5, ev ve dekorasyon sektöründen 3, bankalar sektöründen 2, perakende tekstil sektöründen ise 2 markanın yer alması dikkat çekti.
2017DE SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI NASIL OLACAK?
BoomSocialın farklı sektör profesyonellerinden ve fikir önderlerinden alınan görüşlerle hazırladığı 2017 Sosyal Medya Trendleri dosyasına göre, yıl boyunca sosyal medya mecralarının video fonksiyonları markalar tarafından daha çok kullanılacak. 2017de video içerikli iletişimlerin markaların performansına ne kadar etkisinin olacağı ise merak konusu. BoomSocial 2017 Trend Raporuna BoomSocial.comdan ulaşabilirsiniz.
17 BİN MARKANIN PERFORMANSI DEĞERLENDİRİLDİ
Markalara özel sosyal medya takip, yönetim ve analiz araçları sunan akıllı iş platformu BoomSonarın gelişmiş teknolojisi ve BoomSocialın detaylı verilerini kullanarak çalışan SocialBrands algoritması, 17 binden fazla markanın tüm sosyal medya aktivitelerini big data prensiplerine bağlı kalarak analiz ediyor.
Ücretsiz sosyal medya ölçümleme ve analiz sistemi BoomSocialın verilerinin ve eş zamanlı iş platformu BoomSonarın altyapısının kullanıldığı SocialBrands markaları, rakiplerini ve sektörleri objektif bir şekilde incelemek ve buna uygun strateji geliştirmek isteyenler için büyük bir fırsat sunuyor. (İHA)
Haber Merkezi