- Bilim ve Teknoloji
- 17.04.2025 15:13
Vodafone Türkiye'nin gençlik markası Vodafone FreeZone ana sponsorluğunda StudyExpo Fuarcılık A.Ş. organizasyonuyla düzenlenen StudyExpo Yurtdışı Dil ve Yaz Okulları Fuarı İstanbulda başladı.
Yabancı dil ve yaz okulları alanında faaliyet gösteren, 18 ülkeden 55 okulu Türk öğrencilerle buluşturan StudyExpoyu toplam 8 bini aşkın kişinin ziyaret etmesi bekleniyor.
StudyExpo Yurtdışı Dil ve Yaz Okulları Fuarı, yarın Ankara Sheraton, 2 Martta İzmir Hilton ve 4 Martta İstanbul Kozyatağı Hiltonda düzenlenecek.
Vodafone Türkiye'nin Gençlik bir kere yaşanır, özgürce yaşa sloganıyla hayata geçirdiği gençlik markası Vodafone FreeZone, 26 yaş ve altı gençler için hayatı kolaylaştırmaya devam ediyor. Vodafone FreeZone ana sponsorluğunda StudyExpo Fuarcılık A.Ş. organizasyonuyla düzenlenen StudyExpo Yurtdışı Dil ve Yaz Okulları Fuarı İstanbulda başladı.
YABANCI DİL EĞİTİMİNDE YOL GÖSTERİYORUZ
Vodafone FreeZone ile 26 yaş ve altı gençlerin ihtiyaçlarına uygun kampanyalar düzenlediklerini belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi: Geçen yıl Türkiyede yaklaşık yüzde 6,2 oranında büyüyen yurtdışı dil ve yaz okulu eğitim pazarında büyümenin bu yıl da devam etmesi bekleniyor. İngilizce, başvurularda yüzde 85 ile birinciliğini korurken, diğer dil tercihleri sırasıyla Almanca, Fransızca, İspanyolca ve İtalyanca oluyor. Global pazarlarda faaliyet gösteren bir firma olarak, yabancı dil bilgisine önem veriyoruz. Bu kapsamda, konsept yurtdışı eğitim fuarları alanında uzman olan StudyExpo işbirliğiyle Türk gençleri dünyanın önde gelen 55 okuluyla buluşturuyoruz. Türkiyede bugüne kadar yapılmış en geniş katılımlı Yurtdışı Dil ve Yaz Okulları Fuarı ile gençlere yurtdışındaki dil ve yaz okulları ile bire bir görüşerek ilk ağızdan bilgi sahibi olma fırsatı sunuyoruz. Vodafone FreeZone ile gençler için yeni özgürlük alanları yaratmaya devam edeceğiz. (İHA)