Vodafone, yılın reklam vereni

İnovatif pazarlama anlayışıyla yaratıcı kampanyalara imza atan Vodafone Türkiye, bu yıl 12’nci kez düzenlenen ve pazarlama iletişiminin en prestijli ödülleri arasında yer alan MediaCat Felis Ödülleri’nde “Yılın Reklam Vereni” seçildi


  • Oluşturulma Tarihi : 20.11.2017 07:51
  • Güncelleme Tarihi : 20.11.2017 07:51
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
Vodafone, yılın reklam vereni haberinin görseli

Vodafone, bu yıl 3 bin 385 başvuruyla tarihi bir başarı yakalayan Felis Ödülleri’nde 13 dalda 1 Büyük, 21 Felis ve 19 Başarı olmak üzere toplam 41 ödül birden kazanarak en çok ödül alan kurumlar arasına girdi. Vodafone’un “Red Fi Sponsorluk Kurtarılan İmzalar” kampanyası ise “Medya” dalında Büyük Ödül’e layık görüldü.

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, yenilikçi ve yaratıcı pazarlama iletişimi kampanyalarıyla ödül almaya devam ediyor. Vodafone, pazarlama iletişiminde Türkiye’nin en prestijli ödülleri arasında gösterilen ve bu yıl 12’nci yaşını kutlayan MediaCat Felis Ödülleri’nde “Yılın Reklamvereni” seçildi. Vodafone, bu yıl 3 bin 385 başvuruyla tarihi bir başarı yakalayan Felis Ödülleri’nde “Açıkhava”, “Basın”, “Doğrudan Pazarlama”, “Film”, “Medya”, “Promo ve Aktivasyon”, “Üretimde Ustalık”, “Dijital”, “Markalı İçerik ve Eğlence”, “Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik”, “Sosyal Medya”, “Mobil” ve “PR” olmak üzere 13 dalda toplam 41 ödül kazanarak en çok ödül alan kurumlar arasına girdi. (HABER MERKEZİ)