- Bilim ve Teknoloji
- 19.04.2025 23:21
İnovatif pazarlama anlayışıyla yaratıcı kampanyalara imza atan Vodafone Türkiye, bu yıl 12nci kez düzenlenen ve pazarlama iletişiminin en prestijli ödülleri arasında yer alan MediaCat Felis Ödüllerinde Yılın Reklam Vereni seçildi
Vodafone, bu yıl 3 bin 385 başvuruyla tarihi bir başarı yakalayan Felis Ödüllerinde 13 dalda 1 Büyük, 21 Felis ve 19 Başarı olmak üzere toplam 41 ödül birden kazanarak en çok ödül alan kurumlar arasına girdi. Vodafoneun Red Fi Sponsorluk Kurtarılan İmzalar kampanyası ise Medya dalında Büyük Ödüle layık görüldü.
Türkiyenin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, yenilikçi ve yaratıcı pazarlama iletişimi kampanyalarıyla ödül almaya devam ediyor. Vodafone, pazarlama iletişiminde Türkiyenin en prestijli ödülleri arasında gösterilen ve bu yıl 12nci yaşını kutlayan MediaCat Felis Ödüllerinde Yılın Reklamvereni seçildi. Vodafone, bu yıl 3 bin 385 başvuruyla tarihi bir başarı yakalayan Felis Ödüllerinde Açıkhava, Basın, Doğrudan Pazarlama, Film, Medya, Promo ve Aktivasyon, Üretimde Ustalık, Dijital, Markalı İçerik ve Eğlence, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Sosyal Medya, Mobil ve PR olmak üzere 13 dalda toplam 41 ödül kazanarak en çok ödül alan kurumlar arasına girdi. (HABER MERKEZİ)