- Ekonomi
- 09.05.2025 18:49
E-Ticaret Altyapı Sağlayıcıları Derneği Sözcüsü ve Projesoft Üst Yöneticisi (CEO) Yüksel Eminoğlu, yaptığı yazılı açıklamada, hediye alternatiflerinin çeşitlendiği, ürünlerin farklılaştığı ve kişiselleşebildiği, gönderim imkânlarının kolaylaştığı e-ticarette Sevgililer Günü alışverişlerine dair güncel rakamları paylaştı
E-Ticaret Altyapı Sağlayıcıları Derneği Sözcüsü ve Projesoft Üst Yöneticisi (CEO) Yüksel Eminoğlu, yaptığı yazılı açıklamada, hediye alternatiflerinin çeşitlendiği, ürünlerin farklılaştığı ve kişiselleşebildiği, gönderim imkânlarının kolaylaştığı e-ticarette Sevgililer Günü alışverişlerine dair güncel rakamları paylaştı. Eminoğlu, “1-14 Şubat 2021 ila 1-14 Şubat 2022 arasında sepet sayısını kıyasladığımızda ise yüzde 32,7 oranında bir artış var. Bu da bu sene Sevgililer Günü alışverişlerinin artık perakendeden online tarafa kaydığını gösteriyor” değerlendirmesinde bulundu. Yüksel Eminoğlu, bu dönemde online siparişlerde adet olarak en çok tercih edilen ürünlerin çikolata ve şekerleme olduğunu, bu grupta sepet sayısı olarak geçen seneye oranla yüzde 44 sipariş artışı gözlendiğini belirterek, “Tekstil ürünleri de çikolata grubunun hemen peşinden geliyor ki bu yıl Sevgililer Günü temalı giyim ve tekstil ürünlerinin adeta yok sattığını görüyoruz” dedi. AA