Sayfa Yükleniyor...
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı bünyesindeki Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü için kadrolu kamu personeli alımı yapılacaktır.
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, Aile Bakanlığı çatısı altında, 2 Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ile bir Büro Görevlisi olmak üzere toplam 3 kamu personelini göreve alacaktır.
Aile Bakanlığına bağlı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü ve Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, Büro Görevlisi pozisyonu için son başvuru tarihini 26 Nisan 2024, Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi için ise 26 ve 29 Nisan 2024 olarak duyurmuştur.
İş başvurusu için gerekli belgeler arasında MEB onaylı bilgisayar kullanım sertifikası ve erkek adaylar için B sınıfı sürücü belgesi bulunmaktadır.
İŞE ALIM BAŞVURU KOŞULLARI NELER?
Başvuru koşulları şunlardır:
• Üniversitelerin lisans programlarında bilgisayar dersi almış olmak,
• Lisans düzeyinde Uluslararası İlişkiler, Kamu Yönetimi, Siyasi Bilimler, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler, Sosyoloji, Psikoloji, Halkla İlişkiler, Sosyal Hizmetler, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik gibi bölümlerden mezun olmak veya herhangi bir lisans programından mezun olmak,
• Adayın vakfın bulunduğu ilçede ikamet ediyor olması,
• Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olması,
• Medeni haklarını kullanabilme ehliyetine sahip olması,
• 18 yaşını tamamlamış ve 40 yaşını aşmamış olması,
• Başvuru tarihi itibarıyla Hekimhan ilçesinde ikamet ediyor olması,
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış olması ve askerlikle ilişiği bulunmaması.
Malatya Hekimhan, Kütahya Dumlupınar ve Çanakkale Gelibolu SYDV bünyesindeki Büro Görevlisi ve Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi pozisyonları için başvuru şartlarını karşılayan adaylar, başvurularını elektronik ortamda gerçekleştirebileceklerdir.
HABER MERKEZİ