- Genel
- 21.03.2025 00:23
Kültür ve Turizm Bakanlığı, 130 yeni sözleşmeli personel alımı yapacağını açıkladı. Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, farklı kadrolarda personel alınacağı duyuruldu. Peki, Kültür ve Turizm Bakanlığı başvuru şartları neler?
Kültür ve Turizm Bakanlığı, iş arayanlara müjdeyi verdi. Bakanlık, farklı pozisyonlarda toplamda 130 sözleşmeli personel alımı yapacak. Alımlar çeşitli iller ve ilçelerde gerçekleştirilecek olup, başvuru süreci e-Devlet üzerinden yapılacak. Adaylar için başvuru şartları da açıklandı. Peki, 2025 yılı Kültür ve Turizm Bakanlığı personel alımı şartları ne zaman? İşte, Kültür ve Turizm Bakanlığı başvuru şartları ve tarihleri hakkında tüm detaylar...
Kültür ve Turizm Bakanlığı, 130 yeni personel alımı yapacak. Alımlar, büro personeli, güvenlik görevlisi ve temizlik personeli olmak üzere farklı pozisyonlarda gerçekleştirilecek. Başvurular, KPSS B puan türüne dayalı olarak yapılacak ve yazılı ya da sözlü sınav gerekmeyecek. Başvuru süreci 3-18 Nisan tarihleri arasında e-Devlet ve Kariyer Kapısı üzerinden tamamlanacak. Sonuçlar ise, Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın resmi web sitesi ve Kariyer Kapısı platformu üzerinden ilan edilecek.
• Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
• 18 ile 35 yaş arasında olmak,
• Kamu haklarından mahrum olmamak,
• Türk Ceza Kanunu'nun 53. maddesinde belirtilen sürelerin geçmiş olsa dahi; kasıtlı işlenen bir suç nedeniyle bir yıl veya daha uzun süre hapis cezasına çarptırılmamış olmak, ya da affa uğramış olsa dahi, devletin güvenliğine, Anayasaya ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan elde edilen mal varlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak,
• Erkek adaylar için askerlik ile ilgili herhangi bir yükümlülüğün olmaması,
• Göreve engel teşkil edebilecek herhangi bir akıl hastalığının bulunmaması.
(Alındığı Kaynak: NTV)