- Genel
- 26.08.2025 14:18
Şikayetvar verilerine göre dijital yayıncılık ve taraftar hizmetlerine dair şikayetler, Süper Lig’in başlamasıyla adeta fırladı. Ağustos ayında şikayetler bir önceki aya göre yüzde 47, haftalık bazda ise yüzde 149 arttı. Taraftarlar yayın kesintilerinden müşteri hizmetlerine ulaşamamaya kadar birçok konuda isyan ediyor.
Futbolseverlerin heyecanla beklediği yeni sezon başladı ancak yayın platformları ve taraftar hizmetleri sınıfta kaldı. Şikayetvar’ın verilerine göre ağustos ayında dijital yayıncılık ve taraftar hizmetlerine yönelik şikayetler, temmuz ayına kıyasla yüzde 47 artarken; haftalık artış yüzde 149’a ulaştı. Yayın donmaları, erişim sorunları, ödeme problemleri ve müşteri hizmetlerine ulaşılamaması gibi sorunlar taraftarların tepkisini çekerken, sosyal medyada ve Şikayetvar platformunda kullanıcıların sesini yükselttiği görüldü. Özellikle maç günleri yaşanan yoğunluk, teknik altyapı sorunlarını bir kez daha gündeme taşıdı.
“Yayın donmaları ve kesintiler
“Erişim sorunları (maç saati giriş hataları, sistem çökmesi)
“Ödeme ve abonelik problemleri
“Görüntü ve ses kalitesi şikayetleri
“Biletleme ve taraftar sistemlerindeki aksaklıklar
“Müşteri hizmetlerine ulaşılamaması”
Şikayetvar’a ulaşan bazı şikayetlerse şu şekilde belirtildi:
“Dün akşam futbol yayınını izleyemedim. Sadece bu kanalda sorun yaşadım, diğer kanallarda herhangi bir problem yoktu. Ekranda hata mesajı çıktı, ayrıca mesaj olarak da ilettim fakat 'Sorununuz tanımlanamadı' şeklinde bir cevap aldım. Sorunu çözmek için müşteri hizmetlerini iki farklı telefondan aradım, 30 dakikadan fazla bekletildim, telefona cevap verilmedi ve geri dönüş de yapılmadı. Hatta birkaç kez telefon açıldıktan sonra tekrar sesli yanıt ve sıra müziğiyle bekletilmeye devam edildim. Bir yıllık anlaşma yapıp ödememi peşin olarak gerçekleştirdim. Buna rağmen her yanda ödeme yapmadınız diye mesajlar alıyorum ve bu durumdan rahatsızım. Arkadaşlarımı maç izlemeye davet ettiğim için mahcup oldum, yaşadığım mağduriyetin giderilmesini ve tarafıma açıklama yapılmasını talep ediyorum.”
“Standart üyeliğimle, akıllı TV üzerinden desteklediğim takımın maçını izlemek için giriş yaptım. Ancak maç yayını sırasında sürekli donma sorunu yaşıyorum. Yayını Wi-Fi kablosuz internet ağı üzerinden izliyorum ve farklı bir cihaz ya da bağlantı yöntemi denemedim. Sorun 1 gündür devam ediyor ve özellikle maç yayınında karşılaştım. Yayın donmasının giderilmesini ve sorunsuz bir şekilde maçları izleyebilmek için gerekli desteğin sağlanmasını talep ediyorum.”
“Maç izlemek için satın aldığım üyelik bir türlü açılmadı. O kadar para verdim, 499 TL az bir miktar değil. Paramın iade edilmesini istiyorum. Platform yine şaşırtmadı, uygulamaya hiçbir şekilde giriş yapılamıyor.”
“Platform üzerinden Süper Lig Paketi üyeliğimi satın aldıktan hemen sonra web sitesi üzerinden ‘Bir hata oluştu. Lütfen daha sonra tekrar deneyin’ şeklinde bir hata mesajı almaya başladım. Üyeliğim aktif olmasına rağmen paketi kullanamıyorum. Sorunun çözümü için uygulamada ve web sitesinde her adımı denememe rağmen bir sonuç alamadım. Müşteri hizmetlerine de ulaşmayı denedim fakat herhangi bir geri dönüş alamadım.”
“Yaklaşık 1 aydır sistem üzerinden telefon numaramı güncelleyemiyorum. Müşteri hizmetlerini arayarak numaramı değiştirmek istedim ancak hiçbir şekilde ulaşamadım ve işlem tamamlanmadı. Bu nedenle bilet alamıyor ve uygulamanın hizmetlerinden yararlanamıyorum. Telefon numaramın en kısa sürede güncellenmesini talep ediyorum.”
Kaynak : DHA