YÖK personel alımı yapacak: YÖK uzman yardımcısı personel alımı başvuru şartları neler?

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı (YÖK), bünyesinde istihdam edilmek üzere personel alımı gerçekleştireceğini duyurdu. Peki, YÖK uzman yardımcısı personel alımı için aranan şartlar neler? İşte detaylar...


  • Oluşturulma Tarihi : 21.02.2025 15:15
  • Güncelleme Tarihi : 21.02.2025 15:15
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
YÖK personel alımı yapacak: YÖK uzman yardımcısı personel alımı başvuru şartları neler?

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı (YÖK), kadrosunda istihdam edilmek üzere 20 Yükseköğretim Kurulu Uzman Yardımcısı alımı yapacağını duyurdu. Konuyla ilgili resmi ilan, Resmi Gazete’de yayımlandı. Peki, YÖK uzman yardımcısı personel alımı başvuru şartları neler? Başvuru için hangi belgeler gerekiyor? İşte, YÖK personel alımına dair detaylar…

YÖK UZMAN YARDIMCISI BAŞVURU ŞARTLARI

1) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48’inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinde yer alan genel şartları taşımak.

2) 2023 veya 2024 yılında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) A Grubu sonucuna göre yukarıdaki tabloda yer alan başvurulan puan türünde asgari 80 puana sahip olmak.

3) 01.01.2025 tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olmak. (01.01.1990 tarihinde veya bu tarihten sonra doğmuş olmak.)

4) Devamlı olarak görev yapmasına engel olabilecek, daimi vücut ya da akıl hastalığı ile vücut sakatlığı ya da engeli bulunmamak.

5) Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmamak.

YÖK UZMAN YARDIMCISI BAŞVURUSU İÇİN GEREKLİ BELGELER

Başvuru şartını taşıyan adayların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı internet sitesinde yer alan ve elektronik ortamda doldurulacak Yükseköğretim Kurulu Uzman Yardımcılığı Yarışma Sınavı Başvuru Formu (son 6 ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf yapıştırmak suretiyle) ile birlikte aşağıda yer alan belgeleri 24.03.2025-09.04.2025 tarihleri arasında Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Üniversiteler Mahallesi 1600. Cadde No:10 06800 Bilkent/Çankaya/ANKARA adresine şahsen, elden veya posta yoluyla teslim etmeleri gerekmektedir.

a) KPSS sonuç belgesinin aslı veya fotokopisi ya da bilgisayar çıktısı.

b) Yükseköğretim diplomasının veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya belgenin verildiği Kurumca ya da Başkanlıkça onaylanmış örneği. (e-devlet kapısı üzerinden alınan mezun belgeleri de başvurularda kabul edilecektir.)

c) İki adet vesikalık fotoğraf.

ç) Adayın özgeçmişi.

Adaylar belirtilen alanlardan sadece bir tanesine başvurabilecektir. Başvuru tarihleri içerisinde yapılmayan başvurular kabul edilmeyecek olup süresi içinde

yapılmayan başvurulardan, eksik belgeli müracaatlardan ve postada meydana gelen

gecikmelerden Başkanlığımız sorumlu değildir.

HABER MERKEZİ

Yazarımız Kim ?

HABER MERKEZİ