- 08.12.2021 07:15
Pandemi hastanesinde feryat: “Sağ çıkmam mümkün değil!”
Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi’nde Kovid-19 tedavisi gören 52 yaşındaki Çek, kritik süreçte maruz kaldığı muameleye, “Buradan sağ çıkmam mümkün değil” sözleriyle feryat etti