28 Haziran 2026, Pazar 18:52
36°C İzmir

Adana’da bunaltıcı sıcaklar: Termometreler 42 dereceyi gösterdi

Adana’da sıcak havadan bunalan vatandaşlar parklara ve gölgelik alanlara gitti. Parkta gezintiye çıkan Ali Duran, “Adana’ya gelmek isteyen kışın gelsin” dedi.

  • Oluşturulma:
  • Kaynak: DHA
Adana’da bunaltıcı sıcaklar: Termometreler 42 dereceyi gösterdi haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Adana, kent merkezinde termometreler 42 dereceyi, araç termometreleri ise 48 dereceyi gösterdi. Adanalılar gölge alanlarda serinlemeye çalıştı. Yüksek sıcaklık nedeniyle cadde ve sokaklar boş kaldı. Bunaltan sıcaklık nedeniyle sokak hayvanları da gölgeliklere gitti, kuşlar su birikintilerine girdi. Bazı kişiler de banklarda uyudu. Seyhan ilçesindeki Atatürk Parkı’nda gezintiye çıkan Ali Duran, sıcak havadan bunaldıklarını dile getirerek, “Havalar çok sıcak, nem de yüksek. Mecburen klimaların çalıştığı mağaza ve işletmelerde oturmayı tercih ediyoruz. Yazın biz kaçacak yer arıyoruz. Adana'ya gelmek isteyen kışın gelsin” ifadelerine yer verdi.

bank

Kaynak: DHA

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.