- Gündem
- 17.05.2025 23:58
Seçim çalışmaları kapsamında artık televizyonların yanında dijital medyayı da etkin bir şekilde kullanan AK Parti’nin reklam filmleri, sadece Facebook’ta 41 milyon kez izlendi
Edinilen bilgiye göre, 31 Mart yerel seçimlerine çevreci bir seçim kampanyasıyla hazırlanan AK Parti tarafından artık reklam filmleri yalnızca televizyon ekranlarında değil dijital dünyada da seçmenlere ulaştırılıyor. Sosyal medyada da seçim çalışmalarına tüm hızıyla devam eden AK Parti, bugüne kadar 17 reklam filmini Facebook, Twitter, Instagram ve Youtube üzerinden seçmenleriyle paylaştı. Bu sayede sosyal medya kullanıcıları, hesaplarından beğendikleri reklam filmlerini paylaşabildi. AK Parti tarafından hazırlanan reklam filmleri, bugüne kadar sadece Facebook’ta 41 milyon kez izlendi. Sosyal medyada en çok izlenen filmler “Bir işi gönülden yaparsan, gönüller kazanırsın” başlığıyla yayınlanan klipler oldu. Bu başlık altında yayınlanan, aralarında madde bağımlılığından kurtulanların da bulunduğu gençlerden kurulan Zeytinburnu Belediyesi Buz Hokeyi takımının başarı hikayesinin anlatıldığı video klip, Facebook’ta en çok izlenen reklam filmi oldu. AA